Agenda
17-2 
Speeldag zaalhockey
19-2 
Bestuursvergadering
Hele agenda
Inloggen Mijn HCGO
Handige links
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
COMMISSIES 
Technische Commissie[email protected]
Voorzitter: Marc van Biert
Secretaris: Loek de Smit
Coördinator Jongens (Jongste Jeugd/Jeugd): Thijs Fleuren
Coördinator Meisjes (Jongste Jeugd/Jeugd): Caroline van Drenth
Coördinator Senioren: Joan Gebuis
Coördinator Keepers: Loek de Smit
Coördinator Materialen: Loek de Smit

Wedstrijdsecretariaat
[email protected]
Marianne van der Jagt (algemeen, jeugd en jongste jeugd)
Harald den Boef (senioren)
Caroline van Drenth (adviseur vanuit de TC)

Arbitragecommissie, [email protected]
Voorzitter: Jeroen Delhaas 
Diederik Duijser
Harald den Boef

Sponsorcommissie
, [email protected]
Voorzitter: Caroline Jordaan 
Petra Jacobs
Diederik Duijser
Mi-Ran van der Welle

Evenementencommissie, [email protected]
vacature

Barcommissie[email protected]
Voorzitter: Leon Jordaan 
Arie Rosmolen (senioren zondag)
Maarten de Jong (senioren heren zondag)
Rosalie vd Ende (senioren dames zondag)

Accommodatiecommissie, [email protected]
Voorzitter: Diederik Duijser
Leon Jordaan
Gert-Jan Oostwouder
Gert-Jan van der Wende
Henrico Klem
Erik ter Braak

Ledenadministratie[email protected]
Ninette Bennekers

Mediacommissie, [email protected]
Leon Jordaan
Diederik Duijser

Vertrouwenspersoon, [email protected]

Indien er een klacht of ernstiger melding binnen HCGO gemeld wordt, is er een vertrouwenspersoon binnen onze hockeyclub beschikbaar, Dergelijke klachten willen wij zorgvuldig behandelen. Om een klacht of melding in behandeling te nemen moet deze aan een paar voorwaarden voldoen. De klacht of melding is:

  • Feitelijk opgeschreven (vrij van emotie);
  • Simpel en eenduidig geformuleerd (meerdere meldingen afzonderlijk indienen);
  • Niet persoonsgericht maar procesgericht ("wat" gaat er mis, niet "wie" iets gedaan heeft. 
  • Voorzien van afzender en contactgegevens zoals mail adres en/of telefoon nummer.

U mag van ons verwachten dat wij binnen 48 uur aan u terug melden binnen welke termijn en door wie de klacht of melding wordt afgehandeld. 

Dit proces wordt bewaakt, waardoor juiste en tijdige afhandeling in de gaten gehouden wordt. Dit betekent niet dat er niet afgeweken kan worden van de aangegeven behandeltermijn, maar wel dat, als dit gebeurt, u op de hoogte wordt gesteld hiervan.