Agenda
3-9 
Bestuursvergadering
Hele agenda
Inloggen Mijn HCGO
Handige links
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
COMMISSIES 

Technische Commissie[email protected]

Voorzitter: Thijs Fleuren
Coördinator materialen: Loek de Smit
Coördinator keepers: Loek de Smit
Coördinator Jongens (Jongste Jeugd/Jeugd): Gert-Jan van der Wende
Coördinator Meisjes (Jongste Jeugd/Jeugd): Rosalie van der Ende
Coördinator Senioren: Sven Groenewegen
Coördinator Lisa: Sven Groenewegen

Wedstrijdsecretariaat[email protected]

Voorzitter: Rosalie van der Ende
Jongste jeugd, jeugd: Marianne van der Jagt
Senioren: Harald den Boef

Arbitragecommissie
, [email protected]
Voorzitter: Harald den Boef

Sponsorcommissie, [email protected]

Voorzitter: Jan Verhage
Algemeen lid: Marianne Keuvelaar
Algemeen lid: Marjan Fleuren
Algemeen lid: Diederik Duijser

Evenementencommissie, [email protected]

Voorzitter: Jan Verhage
Algemeen lid: Marianne Keuvelaar

Barcommissie[email protected]
Voorzitter: Leon Jordaan 
Algemeen lid: Rosalie van der Ende
Algemeen lid: Maarten de Jong (sociale hygiëne)

Accommodatiecommissie,
[email protected]

Voorzitter: Martijn Winkels
Algemeen lid: Leon Jordaan
Algemeen lid: Gert-Jan Oostwouder

Ledenadministratie[email protected]

Voorzitter: Ninette Bennekers

Mediacommissie, [email protected]
Voorzitter: Leon Jordaan

Algemeen lid: Marianne Keuvelaar
Algemeen lid: Stella Braber

Website & Lisa Beheer[email protected]

Voorzitter: Sven Groenewegen
Algemeen lid: Leon Jordaan

Vertrouwenspersoon, [email protected]
Mr. Natasja Robijn - Meijer

Indien er een klacht of ernstiger melding binnen HCGO gemeld wordt, is er een vertrouwenspersoon binnen onze hockeyclub beschikbaar, Dergelijke klachten willen wij zorgvuldig behandelen. Om een klacht of melding in behandeling te nemen moet deze aan een paar voorwaarden voldoen. De klacht of melding is:

  • Feitelijk opgeschreven (vrij van emotie);
  • Simpel en eenduidig geformuleerd (meerdere meldingen afzonderlijk indienen);
  • Niet persoonsgericht maar procesgericht ("wat" gaat er mis, niet "wie" iets gedaan heeft. 
  • Voorzien van afzender en contactgegevens zoals mail adres en/of telefoon nummer.

U mag van ons verwachten dat wij binnen 48 uur aan u terug melden binnen welke termijn en door wie de klacht of melding wordt afgehandeld. 

 

Dit proces wordt bewaakt, waardoor juiste en tijdige afhandeling in de gaten gehouden wordt. Dit betekent niet dat er niet afgeweken kan worden van de aangegeven behandeltermijn, maar wel dat, als dit gebeurt, u op de hoogte wordt gesteld hiervan.

 

 

 

 

 

 

 
Sponsoren
DWF
Hockey.nl