HCGO_vertrouwenspersoon
Indien er
een klacht of ernstiger melding binnen HCGO gemeld wordt, is er een
vertrouwenspersoon binnen onze hockeyclub beschikbaar, Dergelijke klachten
willen wij zorgvuldig behandelen. Om een klacht of melding in behandeling te
nemen moet deze aan een paar voorwaarden voldoen. De klacht of melding is:
- Feitelijk opgeschreven (vrij van emotie);
- Simpel en eenduidig geformuleerd (meerdere meldingen afzonderlijk indienen);
- Niet persoonsgericht maar procesgericht ("wat" gaat er mis, niet "wie" iets gedaan heeft.
- Voorzien van afzender en contactgegevens zoals mail adres en/of telefoon nummer.
U mag van ons verwachten dat wij binnen 48 uur aan u terug melden binnen welke termijn en door wie de klacht of melding wordt afgehandeld.
Dit proces wordt bewaakt, waardoor juiste en tijdige afhandeling in de gaten gehouden wordt. Dit betekent niet dat er niet afgeweken kan worden van de aangegeven behandeltermijn, maar wel dat, als dit gebeurt, u op de hoogte wordt gesteld hiervan.
Vertrouwenspersoon, [email protected]
Mr. Natasja Robijn - Meijer
Sponsoren
DWF
Hockey.nl
- Volgende aflevering in zaalsoap: Ring Pass gaat in beroep
- Zevenhonderd reiskilometers leveren Maartje Tio een landstitel op
- Pijnvrij spelen Justen Bloks grootste overwinning van het seizoen
- Pro League-winst haalt bij Blaak ook oude olympische wond open
- Belgische dames sluiten Pro League af met beste eindklassering
- Trainerscarrousel HK: Marc Lammers helpt Den Bosch uit de brand