Agenda
16-2 | Vergadering Technisc |
17-2 | Bestuursvergadering |
31-3 | Bestuursvergadering |
12-5 | Bestuursvergadering |
22-6 | Bestuursvergadering |
Hele agenda |
Handige links
HCGO_vertrouwenspersoon
Indien er
een klacht of ernstiger melding binnen HCGO gemeld wordt, is er een
vertrouwenspersoon binnen onze hockeyclub beschikbaar, Dergelijke klachten
willen wij zorgvuldig behandelen. Om een klacht of melding in behandeling te
nemen moet deze aan een paar voorwaarden voldoen. De klacht of melding is:
- Feitelijk opgeschreven (vrij van emotie);
- Simpel en eenduidig geformuleerd (meerdere meldingen afzonderlijk indienen);
- Niet persoonsgericht maar procesgericht ("wat" gaat er mis, niet "wie" iets gedaan heeft.
- Voorzien van afzender en contactgegevens zoals mail adres en/of telefoon nummer.
U mag van ons verwachten dat wij binnen 48 uur aan u terug melden binnen welke termijn en door wie de klacht of melding wordt afgehandeld.
Dit proces wordt bewaakt, waardoor juiste en tijdige afhandeling in de gaten gehouden wordt. Dit betekent niet dat er niet afgeweken kan worden van de aangegeven behandeltermijn, maar wel dat, als dit gebeurt, u op de hoogte wordt gesteld hiervan.
Vertrouwenspersoon, [email protected]
Mr. Natasja Robijn - Meijer
Sponsoren
DWF
Hockey.nl
- Oranje Franje: de rel rond onschuldige biertjes in Leipzig
- Maak jij dit weekend de Auping Actie van de Week?
- Coronatesten in Hoofdklasse: een dag meelopen met Mark Rijkers
- Oefenduels Hoofdklasse (H): Bloemendaal en Pinoké in evenwicht
- Oefenduels Hoofdklasse (D): Den Bosch revancheert zich met zevenklapper
- Hoofdklasse uitzondering avondklok: ‘Train bij voorkeur overdag’